Неділя
16.12.2018
03:18
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Орв'яницький НВК-ДНЗ
Головна Реєстрація Вхід
Все для батьків »
Block title
Block content

Меню сайту

Block title
Block content

Block title

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


 

 

 


Складатимете ЗНО у 2019 році, та не знаєте ЯК воно відбуватиметься?

ПРОБНЕ ЗНО - ПЕРША СПРОБА УЧАСТІ В ПРОЦЕДУРАХ ЗНО

Пробне зовнішнє незалежне оцінювання (далі пробне ЗНО) уже кілька років поспіль є одним із способів підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання (за відгуками вже теперішніх студентів).

Учасниками пробного ЗНО можуть стати особи (учні 10-их та 11-их класів, студенти закладів вищої освіти І-ІІ р.а., учні (слухачі) закладів професійно-технічної освіти, випускники минулих років), які виявили бажання побачити процедуру проведення тестування, як то кажуть, із середини та випробувати свої сили з окремих предметів.

Кожен, хто має намір пройти пробне ЗНО, матиме можливість:

- ознайомитися із процедурою проведення ЗНО 2019, максимально наближеною до основної;

- попрацювати із тестовими зошитами та бланками відповідей;

- навчитися правильно розподіляти час під час виконання тесту;

- пройти психологічну адаптацію в аудиторії і пункті проведення ЗНО;

- перевірити та оцінити рівень знань із обраних предметів.

Реєстрація на участь у пробному ЗНО триватиме з 08 по 31 січня 2019 року на сайті ЛРЦОЯО (www. lvivtest@lv.testportal.gov.ua)

Терміни проведення пробного ЗНО 2019

16.03.2019 - українська мова та література;

23.03.2019 – англійська мова, біологія, географія, іспанська мова, історія України, математика, німецька мова, фізика, французька мова, хімія.

Більше інформації про проведення пробного ЗНО розміщено в розділі «Пробне ЗНО» на сайті Львівського РЦОЯО - www.lvivtest@lv.testportal.gov.ua або на сайті Українського ЦОЯО – www.testportal.gov.ua.

 

Додаткову інформацію можна почерпнути на електронних ресурсах, вказаних за гіперпосиланнями нижче:

www.testportal.gov.ua – сайт Українського центру оцінювання якості освіти;

www.lvtest.org. – сайт Львівського регіонального центру оцінювання якості освіти.


ШАНОВНІ БАТЬКИ!

 

Закон України «Про охорону дитинства» від 26 квітня 2001 року визначає охорону дитинства в Україні як стратегічний загальнонаціональний пріоритет і з метою забезпечення реалізації прав дитини на життя, охорону здоров'я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток, встановлює основні засади державної політики у цій сфері.

Законодавство України, а саме Сімейний кодекс в ст. 150,ст 155 визначає, що батьки зобов'язані виховувати дитину у дусі поваги до прав і свобод інших людей, любові до своєї сім'ї та родини, свого народу, своєї Батьківщини. Батьки зобов'язані піклуватися про здоров'я дитини, її фізичний, духовний та моральний розвиток, забезпечити здобуття дитиною повної загальної середньої освіти, зобов'язані поважати дитину, готувати її до самостійного життя. Батьки зобов'язані поважати дитину. Передача дитини на виховання іншим особам не звільняє батьків від обов'язку батьківського піклування щодо неї. Забороняються будь-які види експлуатації батьками своєї дитини. Забороняються фізичні покарання дитини батьками, а також застосування ними інших видів покарань, які принижують людську гідність дитини.

За невиконання або неналежне виконання обов’язків щодо виховання дітей батьки можуть бути притягнені до різних видів юридичної відповідальності:

- адміністративної (стаття 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП) «Невиконання батьками або особами, що їх замінюють, обов’язків щодо виховання дітей»);

- цивільно-правової (статті 1178 – 1183 Цивільного кодексу України);

- сімейно-правової (стаття 164 «Підстави для позбавлення батьківських прав»);

- кримінальної (стаття 166 Кримінального кодексу України (далі – КК ) «Злісне невиконання обов’язків по догляду за дитиною або за особою, щодо якої встановлена опіка чи піклування»).

Відповідно до статті 184 КУпАП: «ухилення батьків або осіб, які їх замінюють, від виконання передбачених законодавством обов’язків щодо забезпечення необхідних умов життя, навчання та виховання неповнолітніх дітей – тягне за собою попередження або накладення штрафу від одного до трьох неоподаткованих мінімумів доходів громадян.

 

Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, - тягнуть за собою накладення штрафу від двох до чотирьох неоподаткованих мінімумів доходів громадян».

«Злісне невиконання батьками , опікунами чи піклувальниками встановлених обов’язків по догляду за дитиною, що спричинило тяжкі наслідки,- карається обмеженням волі на строк від двох до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк » (стаття 166 КК України).

Якщо дитина протягом семестру пропустила 10 і більше навчальних днів в школі без поважних причин, в такому випадку її батьки притягуються в судовому порядку до адміністративної відповідальності за ч.1 ст. 184 КУпАП. На батька чи матір складається протокол за даною статтею, долучається пояснення учня та батьків, копії документів та доставляються батько чи мати до суду для розгляду даного адміністративного протоколу. Згідно санкції даної статті до батьків на перший раз судом може бути застосоване попередження або адміністративний штраф від одного до трьох неоподаткованих мінімумів громадян.


Шановні батьки!

 

  1. Перед кожною зустріччю дитини з вулицею не забувайте ще раз нагадати Правила дорожнього руху ( особливо це стосується користування велосипедом, роликами). Дуже важливо, щоб дитина не тільки запам'ятовувала, але й добре зрозуміла, що виконувати Правила дорожнього руху потрібно завжди і скрізь. Кращий спосіб навчання - це власний приклад у виконанні «дорожньої азбуки». Своєчасне прищеплення дитині навичок дотримання Правил дорожнього руху дозволить запобігти нещасних випадків на дорогах, зберегти найдорожче - життя і здоров'я.
  2. Не дозволяйте доньці чи синові бути на вулиці без нагляду дорослих у вечірній та нічний час. (Після 21 00).
  3. Наголошуйте про те, щоб діти нічого чужого не брали та своєю поведінкою не створювали криміногенної ситуації (бійки, крадіжки, брутальна поведінка).
  4. Слідкуйте за гігієнічними вимогами щодо харчування дитини (особливо це стосується вживання грибів).
  5. Пам'ятайте про проблеми, які стоять перед сучасною молоддю: куріння, пияцтво, наркоманія (у зв'язку зі становленням характеру Вашої дитини, прийміть до уваги те, що ніхто з підлітків не застрахований від них). Особливо зверніть увагу на друзів дитини.
  6. Зверніть увагу на небезпеку поширення застудних захворювань та грипу в осінній період.
  7. Не залишайте дітей без нагляду!
  8. Не дозволяйте дітям гратися і кататися на ставках та річці, не знаючи товщини їх замерзання. Якщо діти забажали покататися на човні, необхідно переконатися в його справності і з’ясувати, чи є в ньому рятувальні засоби. Під час таких прогулянок рекомендуємо суворо дотримуватись правил поведінки у човні.
  9. Пояснюйте дітям, чому небезпечно грати в рогатки, стріляти з самопала, кидати ніж у ціль.

 

10 Попереджуйте самостійне перебування дітей біля річки і в лісі.

11 Ліки, отрутохімікати, пальне, боєприпаси тримайте під замком.

12 Дбайте про безпеку своїх дітей, дотримуючись правил безпечної поведінки в побуті. Виховуйте у дітей навички культури безпечної поведінки, демонструючи на власному прикладі обережність у поводженні з вогнем, газом, водою, побутовою хімією, ліками. Виділіть декілька хвилин на відверту розмову з дітьми. Пам’ятайте, ці хвилини вимірюватимуться ціною життя. А щоб неждана мить не стала початком великої біди – потрібно давати дітям чіткі знання і вміння, як діяти в тій чи іншій ситуації.

 

Пам’ятайте, що життя ваших дітей залежить лише від Вас самих!


Булінг – це відносно новий термін для пересічного громадянина, зміст якого кожен із нас не просто знає, а в більшості випадків стикався з цим явищем у дитинстві. Під терміном "булінг", пояснюють в Біляївському районному центру соціальних служб для сім'ї, молоді та дітей, – це агресивна поведінка щодо окремої особи або групи, з метою приниження, домінування, фізичного чи психологічного самоствердження.

Булінг може проявлятись у вигляді психологічного тиску (образи, приниження, погрози, ігнорування тощо) та фізичних знущань (удари, поштовхи, принизливий фізичний контакт, побиття та інше). Не рідко фізичний і психологічний тиск об’єднуються.

Від булінгу страждають і агресори, і жертви. Всі вони переживають емоційні проблеми, не вміють будувати стосунки з людьми, мають проблеми психо-емоційного розвитку. Вони потребуватимуть підтримки дорослих, які б допомогли їм розвинути здорові відношення з людьми не лише у школі, але й протягом усього їх подальшого життя.

Як зрозуміти, що дитина є жертвою булінгу

Діти, які страждають від булінгу, можуть не хотіти йти до школи або ж можуть плакати, вигадувати хворобу у шкільні дні.

Вони не беруть участь у спільній класній діяльності, соціальних заходах.

Часто у дитини змінюється поведінка: вона усамітнюється, поводить себе незвичайно.

Дитина починає губити гроші або речі, приходить додому у порваному одязі чи з поламаними речами. Коли ви її запитуєте, що трапилося - не можуть реалістичо пояснити.

Може почати говорити про те, що кине школу, пропускає заходи, в яких приймають участь інші учні.

Відсутність контакту з однолітками: немає друзів, зідзвонювань, не ведеться переписка у соцмережах, похід до школи і повернення звідти наодинці, немає у кого запитати домашнє завдання.

Психосоматичні ознаки: часті хвороби, наприклад, ломота в тілі, болі в животі, вірусні інфекції.

Обмальовані руки або специфічні малюнки на полях у зошиті.

Бажання іти до школи іншою дорогою, аніж та, якою йдуть усі інші діти

 

 

За статистикою, 80% українських дітей піддаються цькуванням, навіть не усвідомлюючи цього. В усіх соціальних системах завжди є лідер, середня група і так званий «вигнанець».

У початковій школі діти ще не займаються жорстким булінгом, але вже можуть бути непривітними до інших. Щойно вчитель починає вибудовувати систему конкуренції та пріоритетів — діти починають один одного травити. А справжній булінг почнеться у середній школі — з 10-11 років — вік входження у підліткову кризу.

Обов’язок шкільного психолога, вчителя — виявити лідера, схильного ініціювати цькування інших проводити, вести з ним дружні бесіди, виробляючи толерантність.

Психологи визначають декілька основних причин:

Занижена самооцінка. Навіть якщо дитина виявляє її через нарцисизм, надмірну відкритість, зверхність.

Домашня атмосфера. Дуже часто жертвами булінгу стають діти, яких вдома принижують, знецінюють, ображають. Або є родини, де дитину звикли жаліти - нещасна, хвора, росте без батька...Школа і садок — каталізатор домашніх проблем. Тож, якщо дитина звикла отримати більше уваги до себе, поблажливість батьків, коли вона бідна й нещасна, то вона буде створювати навколо себе таку ж атмосферу і в школі.

Атмосфера в класі. Бувають колективи, створені самостійно або руками вчителя, в яких є дитина-агресор. Вона свідомо шукає слабшого, використовує його як грушу для биття, вирівнюючи свій психологічний стан.

Булінг в цифрах

За дослідженнями UNISEF, 40% дітей ні з ким, зокрема і з батьками, не діляться своїми проблемами. Сором'язливі та спокійні діти стають жертвами булінгу вдвічі частіше за однолітків, які відкриті до спілкування. Більшість дітей ображають за те, що вони одягнуті не так, як інші, говорять або поводяться не так, як основна група.

44% дітей, якщо стають свідками булінгу, просто спостерігають, оскільки бояться за себе.

 

Що робити батькам

У першу чергу заспокойтесь, і тільки після цього починайте розмову з дитиною.

Дайте відчути, що ви поруч, готові підтримати та допомогти, вислухати та захистити.

Запевніть дитину, що ви не звинувачуєте її у тому, що відбувається, і вона може говорити відверто.

Пам’ятайте, що дитині може бути неприємно говорити на цю тему, вона вразлива у цей момент. Будьте терплячими та делікатними.

Спробуйте з’ясувати все, що зможете, проте не повторюйте ті ж самі запитання по декілька разів, допитуючись.

Запропонуйте подумати, які дії допоможуть дитині почуватися у більшій безпеці зараз (наприклад, бути певний час ближче до дорослих, не залишатися після уроків тощо).

Розкажіть дитині, що немає нічого поганого у тому, щоб повідомити про агресивну поведінку щодо когось учителю або принаймні друзям. Поясніть різницю між “пліткуванням” та “піклуванням” про своє життя чи життя друга/однокласника.

Спитайте, яка саме ваша допомога буде корисна дитині, вислухайте уважно. Можливо ви запропонуєте свій варіант. Це допоможе розробити спільну стратегію змін.

Пам’ятайте, що ситуації фізичного насилля потребують негайного втручання з боку батьків та візит до школи.

Спільно з дитиною шукайте нові способи реагування на ситуацію булінгу.

Обговоріть, до кого по допомогу дитина може звертатися у школі: до шкільного психолога, вчителів, адміністрації, дорослих учнів, охорони, батьків інших дітей.

Важливо усвідомити, чому саме дитина потрапила у ситуацію булінгу. Рекомендуємо з цим звернутися до дитячого психолога.

Підтримайте свою дитину у налагодженні дружніх стосунків з однолітками.

Поясніть дитині, що зміни будуть відбуватися поступово, проте весь цей час вона може розраховувати на вашу підтримку.


9 золотих порад батькам з виховання дитини 

Виховання дитина – справа серйозна й відповідальна. Дуже часто діти виростають і починають пригадувати своїм батькам усі їхні “прогріхи” у вихованні. Адже дитяча образа залишається надовго, і часто, вже в дорослому віці, може у найневідповідніший момент проявитись, чим шокує і оточуючих і самого дорослого. Як виховувати дитину, щоб мінімізувати дитячі образи та формувати в дитини довіру до батьків?

1. Над дитиною у жодному разі не можна сміятися!

Підсміювання над собою діти сприймають інакше, ніж дорослі. У цьому віці у них недостатньо розвинене почуття гумору – малюки не здатні сміятися над своїми недоліками. Тому насмішка матері завжди психологічна травма.

Малюки ранимі і гостріше відчувають недосконалість. Не важливо, пов’язана вона з неповороткістю або кривобоким виробом. Гіркота і рана залишаються у дитини надовго.

2. На запитання дитини треба обов’язково відповідати!

Пізнавальність треба заохочувати! Як тільки дочка або син досягають віку «чомучок» вони засипають батьків запитаннями, на які вони зобов’язані відповідати. Навіть якщо не знаєте відповіді, пошукайте і по’ясніть дитині. Такий діалог розвиває у доньки чи синочка інтерес до навколишнього світу. У разі відмови вони відчувають свою непотрібність, відчувають себе зайвими і навіть відкинутими.

3. Нехай ваші діти стануть порадниками

Найменший член родини повинен брати участь у вирішенні проблем. Діти з радістю ламають голову над вирішенням питань і висловлюють свою думку. Теми різні:

планування покупок;

приготування їжі;

ремонт квартири;

посадка квітів.

Радячись з рідним чадом, мами і тата демонструють свою повагу і довіру.

4. Слів «Я ж тобі казала!» Бути не повинно

Моралі на цю тему – помилка у вихованні дитини. Якщо вона не послухалась, то це урок, помилки з якого вона сам винесе. Дорослі не повинні порівнювати себе зі своєю дівчинкою або хлопчиком у силу віку і досвіду. Виходить, що у словах «Я ж тобі казала!» Мати вкладає радість і перевагу, яких у вихованні бути не повинно.

5. Хваліть дитину частіше!

Похвала для малюка – це величезний стимул до розвитку. В душі дитини немов розпускаються квіти від доброго слова батька чи матері. Не скупіться на найвиразніші епітети.

6. Мрії дітей потрібно підтримувати!

Ким би не хотіла стати в майбутньому дочка або син – підтримуйте мрію. Купуйте набір юного археолога чи хімічні досліди, книги з цієї тематики. У дитинстві і юності переваги дитини змінюються, остаточно вона визначиться з вибором професії тільки до 20 років.

7. Дочка або син плаче

Сльози у вашої дівчинки або хлопчика означають, що дитина засмучена. Дитяче горе або проблему нам дорослим не зрозуміти. У дитячому світі масштаби трагедії перебільшені. Тому, заспокойте малюка, знайдіть слова розради.

8. Не читайте нотацій!

Лекція про те, як синочок або дочка погано поводилися у дитячому саду, стане для дитини душевною травмою, котру вона буде довго пам’ятати. Достатньо посварити малюка і пояснити, в чому полягав його проступок, які могли бути наслідки для оточуючих.

9. Батьки на стороні рідного чада!

В ситуації на людях важливо залишитися на стороні дитини, щоб вона відчувала з мамою і татом єдність думок, немов ви одне ціле.

Результатами такого виховання стане довіра дочки або сина, коли вони стануть дорослішими. Юнаки та дівчата не побояться запитати батьків про те, як вести себе на першому побаченні або цілуватися. Порада матері чи батька в якості друга допоможе вберегти від біди і зробити правильний крок.


УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

голови обласної державної адміністрації

 

ЛЗ 2018 року №

Про ліцензування освітніх закладів

області у сфері дошкільної, початкової,

базової, повної загальної середньої освіти

Відповідно д о Законів України «Про місцеві державні адміністрації»,

«Про освіту», «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанов

Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2015 року № 609 «Про затвердження

переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність,

деяких постанов Кабінету Міністрів України» (із змінами), від 30 грудня

2015 року № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої

діяльності» (із змінами):

1. Затвердити перелік комунальних навчальних закладів області щодо

отримання ліцензій на освітню діяльність без проходження процедури

ліцензування, що додається.

2. Управлінню освіти і науки облдержадміністрації забезпечити в

установленому порядку інформування закладів освіти області про отримання

ліцензій.

розпорядження покласти на заступника

 Богатирчук-Кривко С.К.

-Орв’яницький навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад» Дубровицької районної ради Рівненської області.

-34163, Рівненська обл., Дубровицький район, с. Орв’яниця, вул. Піонерська, 1 

-Дошкільна, початкова, базова, повна загальна середня 

-540 учнів


                                                     


ПРОДУКТИВНІСТЬ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ РОБОТИ ДИТИНИ

На порозі — кінець навчального року. Батькам шестирічок саме час обрати школу, першого вчителя для своєї дитини, а насамперед визначитися — чи готова вона до навчання у школі і наскільки успішною буде, отримавши статус школяра? З'ясувати це допоможе тест «Продуктивність інтелектуальної роботи дитини»

Чи готова дитина до школи ?

Тест

 

  • Чи хоче Ваша дитина йти до школи?
  • Чи думає Ваша дитина про те, що у школі вона багато дізнається й навчатися буде цікаво?
  • Чи може Ваша дитина самостійно сидіти над якоюсь справою, яка потребує зосередженості впродовж 30 хвилин (наприклад, збирати конструктор)?
  • Чи Ваша дитина у присутності незнайомих анітрохи не соромиться?
  • Чи вміє Ваша дитина складати розповіді за картинкою не коротші, ніж із п’яти речень?
  • Чи може Ваша дитина розповісти напам’ять кілька віршів?
  • Чи вміє вона відміняти іменники за числами?
  • Чи вміє Ваша дитина читати по складах або цілими словами?
  • Чи вміє Ваша дитина рахувати до 10 і назад?
  • Чи може вона розв’язувати прості задачі на віднімання й додавання одиниці?
  • Чи правильно, що Ваша дитина має тверду руку?
  • Чи любить вона малювати і розфарбовувати картинки?
  • Чи може Ваша дитина користуватися ножицями і клеєм (наприклад, робити аплікації)?
  • Чи може вона зібрати пазли з п’яти частин за хвилину?
  • Чи знає дитина назви диких і свійських тварин?
  • Чи може вона узагальнювати поняття (наприклад, назвати одним словом овочі: помідори, морква, цибуля)?
  • Чи любить Ваша дитина самостійно працювати – малювати, збирати мозаїку тощо?Чи може вона розуміти і точно виконувати словесні інструкції

 

   Кожна позитивна відповідь оцінюється в 1 бал. Результати тестування залежать від кількості позитивних відповідей на запитання тесту.  Отже, якщо їх:

   15 – 18 – дитина готова йти до школи. Ви не дарма з нею працювали, а шкільні труднощі, якщо і виникнуть, можна легко подолати;

   10 – 14 – ви на правильному шляху, дитина багато чого навчилася, а запитання, на які ви відповіли "ні”, підкажуть Вам, над чим іще потрібно попрацювати;

   9 і менше – почитайте спеціальну літературу, постарайтеся приділяти більше часу заняттям з дитиною і зверніть увагу на те, чого вона не вміє.

   Результати можуть Вас розчарувати. Але пам’ятайте, що всі ми – учні у школі життя. Дитина не народжується першокласником, готовність до школи – це комплекс здібностей, що піддаються корекції. Вправи, завдання, ігри, обрані Вами для розвитку дитини, легко і весело можна виконувати з мамою, татом, бабусею, старшим братом – з усіма, хто має вільний час і бажання навчатися разом з дитиною. Добираючи завдання, зверніть увагу на слабкі місця розвитку дитини.

 

 

 

Block title
Block content

Вхід на сайт

Календар свят
Block content Календарні свята та події. Спілкуємося українською

Block title
Block content

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Друзі сайту
  • Офіційьний блог
  • uCoz Спільнота
  • FAQ по системі
  • База знань uCoz