Вівторок
19.03.2024
11:05
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Орв'яницький ліцей
Головна Реєстрація Вхід
Методична робота »
Меню сайту

Block title
Календарні свята та події. Спілкуємося українськоюBlock content

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

 


Про зміст , структуру та форми методичної роботи з педагогічними працівниками у 2021-2022 навчальному році.....


Науково-методична робота

ПЕРЕДМОВА

Педагогічний  досвід – це  сукупність знань, умінь і навичок набутих педагогом у процесі практичної  навчально-виховної  роботи. Його можна визначити як  багатогранне явище,  що має зовнішні (тематика, певні автори, характеристика, обсяг тощо) і внутрішні (творчий внесок самого вчителя у практичне втілення досвіду, рівень педагогічних знань, умінь і навичок, педагогічної свідомості, які зумовлюють способи впливу на учнів) аспекти.

Педагогічне практична - це нескінчений динамічний процес , який триває стільки, скільки вчитель, працює в школі. На певному етапі роботи  можна виділити окремі ознаки досвіду – типові методи, форми  і способи педагогічної діяльності, до яких вдається вчитель регулярно і стабільно. Це вже власний набутий педагогічний досвід, який можна узагальнювати й  описувати.

Даний каталог містить перелік,  тематику,  короткий опис змісту педагогічного досвіду вчителів школи  виданий для ознайомлення педагогічних працівників з досягненнями вчителів,  для практичного використання в роботі .

 Завданням методичної діяльності закладу є:

 

1.     Створення умов для неперервного вдосконалення фахової підготовки, професійної майстерності педагогів, їх творчого самовираження та самореалізації.

2.     Апробація та освоєння перспективних педагогічних та сучасних інформаційних технологій.

3.     Моніторинг навчальних досягнень учнів, вироблення відповідних рекомендацій щодо реалізації Державних стандартів загальної середньої освіти .

4.     Розроблення і видання навчально-методичних та навчально-наочних посібників, публікація методичних доробок учителів у фахових виданнях.

5.     Організація співпраці з іншими навчальними закладами .

6.     Висвітлення в засобах масової інформації навчальної, методичної, виховної діяльності закладу.

7.     Проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей учнів, педагогів.

8.     Вивчення, узагальнення та поширення передового педагогічного досвіду.

9.     Залучення педагогів до експериментальної роботи.

10.                       Виявлення та розвиток обдарованих та здібних учнів.

 

    В основі планування науково – методичної роботи знаходиться діагностика, яка включає моніторинг результатів навчальної діяльності учнів та вивчення професійної компетенції педагогів на основі анкетування, тестування, опитування. Діагностичні картки складаються за напрямами: методична діяльність, дидактична, рівень науково – теоретичної підготовки вчителя.

 

 Основні форми методичної роботи

 

Система методичної роботи включає індивідуальні, групові, масові, традиційні та нетрадиційні форми роботи, які взаємодіють і доповнюють один одного.

    Індивідуальні: стажування молодих педагогів, самоосвіта, індивідуальне консультування, атестація педагогічних кадрів, наставництво, участь у конкурсі “Вчитель року”, курсова перепідготовка.

    Групові: засідання методичної ради, інструктивно – методичні наради, засідання методичних об’єднань, творчої групи, школа молодих спеціалістів, педагогічна рада, психолого – педагогічні семінари, конференції, педагогічні читання, методичні виставки.

    У методичній роботі застосовуємо як традиційні: методичні оперативки, предметні тижні, проблемні семінари, семінари – практикуми, методичні виставки, декади методичної роботи, творчі звіти, Тижні наставника, Тиждень молодого педагога, лекції, відкриті уроки, конференції, педчитанння так і нетрадиційні форми роботи: методичні ринги, аукціони ідей, презентації творчої майстерні педагога, тижні педагогічної майстерності, дискусії, методичні діалоги, фестивалі педагогічних ідей, захист оригінальних проектів, круглі столи, майстер – класи.

Методичні напрацювання  педагогів закладу

Прізвище, ініціали вчителів, які займаються науково-методичною, дослідницькою роботою

Назви методичних рекомендацій, авторських програм, посібників тощо, підготовлених вчителем

Рік

1.     

Бугай В.І.

Шляхи удосконалення техніки читання молодших школярів (методичний посібник)

2003

2.     

Шмигельська М.Я.

Рідкісні рослини та тварини Рівненської області

2005

3.     

Бугай В.І.

Музика для молодшого школяра у віршах, загадках, скоромовках, іграх, ребусах, поспівках і піснях (додаток : музичні вправи, поспівки, пісні)

2006

4.     

Мозоль В.В.

Дидактичні ігри в початковій школі (методичний посібник)

2007

5.     

Корень Ф.М.

Календарне планування з етики

2007

6.     

Добринська Т.О.

Особистісно-орієнтоване навчання і виховання на уроках біології (тестові завдання)

2008

7.     

Шмигельська М.Я.

Родина (посібник для батьків)

2008

8.     

Мозоль В.В.

Виховна робота в 1-ому класі (розробки виховних заходів)

2008

9.

Мозоль В.В.

Планування роботи групи продовженого дня

2008

10.

Гаврилюк О.С.

Геометричні місця точок на площині

2008

11.

Бугай В.І.

Методичний посібник для учнів початкових класів «Віршовані цікавинки для мовної розминки»

2009

12.

Стельмах П.П.

Технічна естетика та художнє конструювання

2009

13

Правник Н.П.

На допомогу вчителю природознавства початкової школи

2009

14

Правник Н.П.

Професійно значущі якості особистості педагога

2009

15

Правник Н.П.

Моніторинг в системі методичної роботи.

2009

16

Буткевич О.І.

Інтерактивні методи роботи на уроках трудового навчання

2009

17

Яцун В.Д.

Взаємозв’язок сім’ї і школи у фізичному вихованні учнів

2010

18

Яцун В.Д.

Методика організації та проведення спортивного турніру.

2010

19

Панько В.О.

Паливно- енергетичний комплекс

2010

20

Правник О.М.

Особливості нестандартних розрахункових задач та способи їх розв’язування.

2010

21

Ващишин М.П.

Цікаві задачі на уроках фізики

2010

22

Потерайко С.М.

Система розвитку зв’язного мовлення учнів в процесі вивчення російської мови.

2010

23

Подик  Р.М.

Короткі відомості про авторів

2010

24

Подик Р.М.

Українська мова в таблицях

2010

25

Правник Н.П.

Математичні  розминки в початкових класах

2010

26

Правник Н.П.

Використання дидактичних ігор до теми «Іменник» в початкових класах

2010

27

Бугай В.І.

До уроків природознавства

Подорож у 12 місяців

2010

28

Яцун Л.Ф.

Виховні заходи у 2 му класі

2010

29

Бугай В.І.

Словникові слова

(кросворди та завдання  на повторення з української мови для учнів 2-4 класів)

2010

30

Бугай В.І.

Дидактичні ігри з української мови для учнів 1-2 класів.

2010

31

Бугай В.І.

Дидактичні ігри на уроках читання

2010

32

Бугай В.І.

Корисні вправи для поглибленого вивчення теми «Прикметник»

2010

33

Мирко І.Л.

Невідкладна допомога та завдання реанімації

2010

34

Мирко І.Л.

Дидактичні матеріали для оцінювання теоретичних знань учнів з футболу, баскетболу та волейболу

2010

35

Ващишина А.М.

«Склади і прочитай»

2011

36

Правник Н.П.

Підготовка до управління  інноваційною діяльністю освітнього закладу

2011

37

Подик Р.М.

Українська мова в таблицях

2011

38

Подик Р.М.

Короткі відомості про авторів

2011

39

Шмигельська М.Я.

Цикл уроків з української мови з теми «Будова слова», 3 клас

2012

40

Шмигельська М.Я.

«Літературні ігрии для формування навичок читання»

2012

41

Люлька Н.І.

На допомогу класному керівнику

2012

42

Шмигельська М.Я.

Цикл уроків з української мови з теми «Слово», 2-3 класи

2012

43

Яцун Л.Ф.

Виховні заходи у 3-му класі

2012

44

Гаврилюк О.С.

Геометричні місця точок

2012

45

Гаврильчик П.Р.

Інтелектуальна вікторина «Що?, Де? Коли?»

2012

46

Гаврильчик П.Р.

Додаткові матеріали до уроків історії

2012

47

Яцун Л.Ф.

Виховні заходи у 3- му класі

2012

48

Клюйко В.М.

Цикл уроків з історії для 10- го класу

2012

49

Добринська Т.О.

«Розмноження рослин» 7 клас

2012

 

 

 

 

 

 

Block title
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Погода

Пошук

Вхід на сайт

Друзі сайту